3 Aralık 2013 Salı

Finlandiya Residence Permit Görüşmesi

Daha önce mail atarak randevu istemiştim ve 13.30a vermişlerdi bi gittim randevu falan yok ortada. Neyseki telefon var yanımda içinde mail var. Onu gösterince bi şeyler ayarlamak zorunda kaldılar ve randevum bir saat ileri atıldı.
Geçen yazımda bahsettiğim belgelere ek olarak bir de pasaport fotokopisi gerekiyor.
Neyse iki buçukta gittim içeri girdim gereksiz güvenlik önlemleriyle doluydu. Ancak 15-20 dakika içinde işimi halletiler ve çıktım.
 Size önerim başvurunuzu online yapmaya çalışmanız. Yapmaya çalışmanız diyorum çünkü çok kolay gözükmüyor. Ancak benim gibi yapmadığınız zaman da bir sürü soru: neden yapmadın, yapamadın mı, ingilizcen mi yetmedi gibi. Hoş değildi anlayacağınız. Tabi bir de online olursa onayınızı takip edebiliyorsunuz elden başvuruda ise elinizde bi şey yok ve daha uzun sürüyor.
Öğrenciler için mülakat yok yani parmak izini verip gidebilirsiniz. İkinci bir kere gitmemek adına parayı önceden yatırıp dekontu yanınızda götürmenizi öneririm.Kolay gelsin.
-Pelin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder